پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
نگاه ویژه‌ پارک علم و فناوری خراسان به حوزه تجهیزات پزشکی

در اولین دورهمی از سلسله رویدادهای حوزه سلامت با محوریت انتقال تجربه در حوزه استراتژی‌های بازاریابی و فروش تجهیزات پزشکی رقم خورد؛

نگاه ویژه‌ پارک علم و فناوری خراسان به حوزه تجهیزات پزشکی

- 1402/11/04

مسعود میرزائی شهرابی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان و سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد گفت: با توجه به حساسیت‌ها و نیاز کشور به حوزه تجهیزات پزشکی نگاه ویژه‌ای به این حوزه داریم، چرا که مستقیم با جان مردم در ارتباط است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، مسعود میرزائی شهرابی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان و سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد در اولین دورهمی از سلسله رویدادهای حوزه سلامت با محوریت انتقال تجربه در حوزه استراتژی های بازاریابی و فروش تجهیزات پزشکی با اشاره بر اقدامات انجام شده در پارک علم و فناوری خراسان گفت: همکاری شما شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان با همکاران ما در پارک علم و فناوری خراسان باعث ایجاد تحولی عظیم در شرق کشور شده است‌ و دستاورد این اتحاد سبب شده است که این حوزه یکی از مهمترین ظرفیت‌های استان خراسان رضوی محسوب شود.

میرزائی ضمن اشاره بر اهمیت فعالیت در این حوزه افزود: پارک علم و فناوری خراسان با توجه به حساسیت‌ها و نیاز کشور به حوزه تجهیزات پزشکی نگاه ویژه‌ای به این حوزه دارد چرا که مستقیم با جان مردم در ارتباط است و به خود می‌بالیم که در استان ما فناورانی هستند که نه تنها دغدغه نیاز داخل بلکه در حوزه صادرات تجهیزات پزشکی نیز پیشرو هستند و ما همه جوره حامی شما هستیم.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی ما شکل گیری زیست‌بوم فناوری استان و حمایت از شما فناوران و نوآوران است چرا که تنها مسیر رسیدن به خودکفایی در کشور، مسیر فناوری است.

میرزائی ادامه داد: ما در تلاشیم پارک علم و فناوری خراسان و پارک علم و فناوری دانشگاه فردوسی به صورت یک پیکر واحد عمل کنند و باهم هم‌گام و همراه باشند.

در ادامه نیز با حضور مسعود میرزائی شهرابی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان و مرتضی کرباسی، رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی خراسان رضوی تفاهم نامه همکاری فی ما بین پارک علم و فناوری خراسان و انجمن تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی استان منعقد گردید.

دانلود پیوست خبر ایمان شریعت ایمان شریعت سید ایمان شریعتی سید ایمان شریعتی سیده فاطمه شهرستانی سیده فاطمه شهرستانی ساناز حسینیان نژاد ساناز حسینیان نژاد مهدیه صحرانورد مهدیه صحرانورد مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی مصطفی ایزدی مصطفی ایزدی حسینعلی اخلاقی امیری حسینعلی اخلاقی امیری